• USD  32,44
  • BORSA  9.915,62
  • ALTIN  2.438,67
SON DAKİKA

Liderlerden bayram namazı sonrası mesajlar

24 Eylül 2015 08:49

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Başbakan Ahmet Davutoğlu, MHP lideri Devlet Bahçeli ve HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş, bayram namazı çıkışında açıklamalarda bulundular.

İşte liderlerin açıklamaları....

CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN:

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan bayram namazını Emirgan Camii'nde kıldı.
Tarabya'daki Köşkü'nden 07.15'te bayram namazı için çıkan Erdoğan, Emirgan Camii'ne geldi. Camiye İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş ve AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Süleyman Soylu da geldi. Erdoğan bayram namazını burada kıldı.

Bayram namazı çıkışı açıklama yapan Erdoğan, şunları söyledi:
Tüm İslam dünyasının kurban bayramını tebrik ediyorum. Her bayram bir diriliştir. Temennimiz odur ki bu Kurban Bayramı'na çok sıkıntılı bir süreçte girmiş bulunuyoruz. Bu sıkıntılı sürecin ardından Türkiye bir seçim yaşayacak. Bu bir tekrar seçimdir.
Güvenli bölgeyi özelikle istiyoruz. Türkiye'de şu anda 2 milyona yaklaşan Suriyeli mülteci var. Bu insanların ülkelerine dönme talebi var. Suriye tarafında onlar için oluşturulacak bir güvenli bölgenin olması, onların oraya dönmesi bölgede çok daha farklı bir havanın olmasına neden olacaktır. Bunları da dün Putin'le paylaştık.
Çıkan karar ne kadar zamanda uygulamaya girer bilmiyorum. Şu anda 7.5 milyar dolara ulaştı. Gelen yardım 420 milyon dolar civarındadır. Böyle bir kararın alınmış olması isabetlidir. Bu AB'nin bugüne kadar atmış olduğu yada atacağı bir adımdır. Bu sadece Türkiye'nin değil dünyanın sorunu. İcrası önemli. İcrayı gördüğümüz anda Türkiye olarak memnun oluruz.
Edirne konusunu Valimizle de görüştük. Farklı ülkelerin yaptığı zulmü de yapmak istemiyoruz. İnsani bir yaklaşım içinde değerlendirmek suretiyle ya kendi ülkelerine geri döndermek ya da belli bir süre buralarda misafir etme gibi bir adım atmış bulunmaktayız.

CİZRE'DE SANDIKLARIN BİRLEŞTİRİLMESİ

Seçi,m güvenliğini sağlamaya yönelik bir adımdır. Farklı il ve ilçelerden de gelebilir.

ABD'NİN PYD AÇIKLAMASI

PYD ve YPG terör örgütüdür bize göre. ABD bedel ödemiyor. Bedel ödeyen biziz. Bu yanlış bakışı tekrar değerlendireceklerdir diye düşünüyorum. DAEŞ'i de PKK'yı da terör örgütü olarak görüyoruz. AB de PKK'yı terör örgütü olarak ilan etmiştir. Biz terör örgütlerinin elinde onların silahını görünce rahatsız oluyoruz.Sanıyorum sayın Başbakan ABD'de ortaklarla görüşmeleri olacak.

ABD: YPG'yi terör örgütü olarak görmüyoruz
BAŞBAKAN DAVUTOĞLU:

Başbakan Ahmet Davutoğlu, bayram namazını Diyarbakır'daki Ulu Cami'de kıldı.
Davutoğlu, oğlu Mehmet Davutoğlu ile konakladığı otelden makam aracıyla Ulu Cami'ye geçti.
Burada, sabah namazını kılan Başbakan Davutoğlu, daha sonra vaazı dinledi. Bayram namazını da bu camide kılan Davutoğlu, namaz sonrası vatandaşlarla bayramlaştı.
Davutoğlu'na, Başbakan Yardımcısı Cevdet Yılmaz ile Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanı Kudbettin Arzu eşlik etti.

Başbakan Davutoğlu, şunları söyledi:
İnşallah ülkemizin etrafındaki ateş çemberinin getirdiği bu zor günler geçecek. Bu zor günlerde en büyük gücümüz, bayram günlerinde olduğu gibi omuz omuza durmamızdır, kardeşliğimizi baki kılmamızdır, bizi ayırmak, bölmek isteyenlere karşı kelime-i tevhid etrafında ve Türkiye Cumhuriyeti devletinin eşit vatandaşları olma bilinciyle ayakta dimdik durmamızdır

"SEÇİM ZİYARETİ İÇİN GELMEDİM"

Davutoğlu, bölgedeki operasyonların terör odaklarını yönelik gerçekleştirildiğini kaydederken, Diyarbakır'a ziyaretinin bir seçim ziyareti olmadığını ifade etti.

MHP LİDERİ BAHÇELİ:

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, bayram namazı çıkışında gazetecilere açıklama yaptı.

Bahçeli, şunları söyledi:
Terörle mücadele kesintisiz devam etmeli. Bunun kökünün kazınması lazımdır.
Sayın Cumhurbaşkanı kendisine bir çekidüzen vermeli. Sözlerinin nereye gittiğini iyi anlamalı. Anaların ağlaıdğı bir ortamda evde nasıl uyuyor, çocuklarıyla beraber bir yemeği nasıl geçiriyor. Hiç mi vicdanı sızlamıyor bu adamın. Kalkmış 550 vekil. Ne yapacaksın sen 550 vekili.

HDP'li bakanların istifası
Onun değelndirilecek tarafı yok. Bana göre göstermelik bir ayrıcalığa düşmüş oldular. Sonunda ya pazarlık yapılacak, ya başka şeyler gerçekleşecek

Başbakan'ın 4 çağrısı
Sayın Başbakan'ın çağrıdan başka gündemi yok.

HDP EŞ GENEL BAŞKANI DEMİRTAŞ:

HDP Eş genel başkanı SELAHATTİN DEMİRTAŞ Diyarbakır'da bayram namazı çıkışı açıklama yaptı. Demirtaş, Ak Parti'nin YSK tarafından yasaklanan seçim şarkısıyla ilgili bir soruya ''AKP'ye tavsiyem; Bismillahlı değil, Tövbe Estağfurullahlı seçim kampanyası yapsalar daha yerinde olur'' cevabını verdi.

Demirtaş, şunları söyledi:

HDP'Lİ BAKANLARIN İSTİFASI

Hükümette yer alma da çekilmede siyasi karardır. Partimiz çözümsüzlük sürecinin parçası olmayacağını göstermek için hükümette yer almıştı. AKP hükümeti kendilerinden olmayan hiç kimseyi kabul etmiyor. ''Neden AKP ile koalisyon yapıyorsunuz'' diyenlere gösterdik oyunu. Düşünün bir bakan bir ilçeye giriş yapamıyor. Bakanların açıkladığı metni biz ortaklaştırdık Sayın bakanlar ortak kararımızı okudular. Bizde Saray yok. Kendi metnimizi kendimiz yazıyoruz.

1 KASIM'DA MAHÇUP OLMAYACAĞIZ

Bu seçim bizim ve diğerleri arasında geçecek. Anayasayı ihlal etmiş olan arasında geçecek. Devletin hazinesi onların, bürokrasi onlara çalışıyor. YSK, hakim, savcı onlara bağlı. 1 Kasım'da da inşallah mahçup olmayacağız. Türkiye kazanacak. Onların hakaretlerine de onların seviyesine düşerek cevap vermeyeceğiz. Geçen defa biz HDP olarak hem seni hem AKP'yi yendik. Meydanlara çıkma demiyoruz. Senin harcadıkların içinde HDP'li seçmenin de payı vardır. Günahtır, haramdır. Kendisinden çekinmiyoruz. Geçen defa da indi meydanlara. Yine insin.

CİZRE'DE SEÇİM SANDIKLARININ TAŞINMASI

Son bir kaç güne girildiğinde gerçekten güvenlik yoksa orada tartışırız. Ama bu 3 sandık, 5 sandık olur. Sandıklarla ilgili güvenlik problemi yok. Kimse korkarak bize oy vermesin. Biz korku ile oy almıyoruz. Seçmene hakaret etmesinler. Korkudan HDP'ye oy verdim diyen varsa bize başvursun, gereğini yapalım. Seçmeni sandığa götürmeyecek operasyon yapmaya çalışıyorlar. Biz kendimize güveniyoruz.

AK PARTİ'NİN SEÇİM ŞARKISININ YASAKLANMASI

YSK'nın verdiği kararı gördünüz. Buradan da mağduriyet çıkarmaya çalışıyorlar. AKP'ye tavsiyem; Bismillahlı değil, Tövbe Estağfurullahlı seçim kampanyası yapsalar daha yerinde olur

recep tayyip erdoğan, ahmet davutoğlu, devlet bahçeli, bayram namazı, mesajlar
ÖNCEKİ Melo ve Telles İnter'i uçuruyor! SONRAKİ Selfie çekerken ölünür mü?